BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 5 June 2011

AKU DIINTERVIEW RTM

kampung punggai .....johor baharu..
2.38 petang..
waktu panas....

semasa ini aku sedang mengikuti program RIUH SEKAMPUNG...
walaupun aku bukan dari situ tapi ayah ku EN.ISHAK wakil UTM(universiti teknology malaysia) diberi arahan agar membuka kedai ubatan dalam program tersebut....semasa aku sedang leka duduk....seorang wartawan RTM1 datang kepadaku...dan bertanya 'adik,bleh tak abng interview adik'..dan aku membalas'boleh bang ape salah nyer'.....abng itu bertanya...apakah pendaoat ku tentang progran RIUH SEKAMPUNG ini...aku bekata'program ini bagus dan dapat mengerat kan  tali silaturrahim antara penduduk denagn ahli RTM'....panjag lebar aku menjawab.....tp ini saja yg dapt aku katakan dlam blog ini...nma ku dumum kan didalam radio johor fm dan...muka ku keluar di RTM1...5 JUN 2011.....

AKU SUNGGUH GEMBIRA  DAN AKU FIKIRKAN ITU SAJALAH PELUANGKU UNTUK KELUAR DI TV....

4 comments:

izz_topeq31 said...

terbaik

shesanrio said...

izz , bangge larh tuu .
Hihihihi

izz_topeq31 said...

saper lah yg x bangger beb

Little Swagg ~ said...

terbaekkk !